Detailhandel
Med Timegrip i din butik frigør du værdifuld tid.
Detailhandlen er under stærk forandring. De fysiske butikker stagnerer, nye webbaserede konkurrenter opstår, og aktører i enkelte brancher udkonkurrerer hinanden med billige priser næsten året rundt. Måske tilbyder du nu også onlineshopping ud over den eller de fysiske butikker, du har haft hidtil? Vi tror ikke, du har fået mindre at se til af den grund.
Aldrig før har bemandingen og dine ansatte været vigtigere. Enhver gæst, der besøger butikken eller din afdeling, forventer en god kundeoplevelse og kan i løbet af sekunder beslutte sig for, om de vil handle hos lige præcis dig. En butik, hvor produkter og tjenester er elsket af ansatte, der samtidig er gode vejledere og rådgivere, er nøglen til succes. Med bemandingsplanlægning, timeregistrering, personale, løn og kommunikation med dine ansatte i Timegrip frigør du værdifuld tid, du kan bruge på lige præcis det.
Kan du bemande afdelingen med de rette kompetencer på det rigtige tidspunkt og hurtigt ændre dine bemandingsplaner i forhold til kundetrafik, omsætning og likviditet i et system, får du en enklere arbejdsdag.
Viktige funksjoner for detailhandel.
Bemandingsplanlægning
Timegrip har en række funktioner, der forenkler og effektiviserer bemandingsplanlægningen i din virksomhed.
Læs mereTimegrip har en række funktioner, der forenkler og effektiviserer bemandingsplanlægningen i din virksomhed.
Læs mereTimeregistrering
Er du træt af timesedler i Excel og af at regne ud, hvad dine ansatte skal have i løn? Lad Timegrip gøre arbejdet for dig.
Læs mereEr du træt af timesedler i Excel og af at regne ud, hvad dine ansatte skal have i løn? Lad Timegrip gøre arbejdet for dig.
Læs mere