fbpx

Thor Johansen og Trond Laeng.

Holdbart

Holdbart AS har fået en mere effektiv arbejdsdag med Timegrip Standard.

Holdbart er et norsk selskab stiftet i juli 2015. Grundlæggerne af selskabet har baggrund og erhvervserfaring fra norsk kiosk- og dagligvarehandel.

Baggrunden for idéen var, at der går enorme mængder dagligvarer tabt i Norge, varer som aldrig når ud til butikkerne. Fra den spæde start i 2015 har Holdbart nu 8 udsalgssteder udover en webbutik.

Importører, producenter og grossister mister eller destruerer 77.471 tons produkter af god kvalitet hvert eneste år. Disse varer kan nu sælges gennem Holdbart.no i stedet for at blive destrueret. Det er godt for miljøet, leverandørerne og kundernes tegnebog.

Ud over selve butiksdriften har vi i Holdbart drift af lager og logistik samt en webbutik, og det gør den samlede driftsbemanding ganske kompleks. Derfor har vi brug for en hurtig og fleksibel bemandingsløsning med høj præcision.

Medarbejdervenlig bemanding og kommunikation

Med fuld butiksdrift i flere afdelinger, omfattende varemodtagelse og online shopping har vi haft nok at gøre med at planlægge bemanding og kommunikere med alle ansatte i travle perioder.

Nu foregår alt sømløst mellem afdelingslederne og alle vores medarbejdere til og fra Timegrip-appen. Alle er med i dialogen, alle ved, hvad der sker, og vi undgår misforståelser og forsinkelser. Nu har vi én kommunikationskanal ud til alle med ændringer, ønsker, adviseringer og opslag.

Alle vores ansatte er involveret i driften på en helt anden måde og kan søge om at bytte vagter eller om ferie- og fridage direkte fra appen. At vores afdelingsledere også kan godkende alle ønsker fra medarbejdere direkte i appen gør os meget mere effektive i hverdagen.

Kort sagt er vi super tilfredse med Timegrip som tjeneste og leverandør, og for mig som kommerciel person er det bare fantastisk, når noget inden for it simpelthen bare fungerer.

Timer, løn og administration

At alle bemandingsplaner automatisk beregner op mod budgetter og prognoser er én ting, men med enkel tidsregistrering i appen for alle ansatte får vi også helt styr på omkostningerne i realtid sammenlignet med det, vi planlagde.

Den automatiske beregning af alle lønninger, tillæg og overarbejde sparer meget tid og giver os en højere præcision på tallene fra Timegrip, som vi importerer direkte til vores lønsystem.

Timegrip Standard

I Holdbart har vi valgt Timegrip Standard-løsningen, og det er mere end nok for os. Vi i ledelsen arbejder hurtigt og effektivt med fuld kontrol, og samtidig er vores ansatte tilfredse med løsningen.

Med det tempo, som Timegrip udruller nye funktioner og forbedringer med, kan vi ikke ønske os andre eller flere funktioner.

Kort sagt er vi super tilfredse med Timegrip som tjeneste og leverandør, og for mig som kommerciel person er det bare fantastisk, når noget inden for it simpelthen bare fungerer.

Thor Johansen, Grundlægger – Holdbart