Glem gammeldags stempelure og manuelle timesedler. Med Timegrip-appen kan dine ansatte stemple ind og ud på jobbet via deres mobiltelefon. En tilknyttet geolokation sørger for, at de ansatte skal være inden for en bestemt radius af arbejdspladsen for at kunne stemple ind, og lederen er derfor sikret, at det sker korrekt.
Vores app giver dine ansatte fuldt overblik over deres kommende vagtplan, og hvem de skal arbejde sammen med. Alle ændringer opdateres løbende.
I en hektisk hverdag skal man løse de daglige opgaver i en fart.
Glem ferie- og bytteønsker på mail og gule post-it-sedler. Ved at lade medarbejderne indsende ferie-, fraværs- og bytteønsker direkte via appen, har lederen et godt overblik over, hvornår planerne skal laves. Ansatte kan gøre sig tilgængelige for mere arbejde og respondere på publicerede, ledige vagter.
Appen hjælper lederen med at bevare overblikket og administrere arbejdsdagen på en smidigere måde. Trænger du til ekstra bemanding hurtigt? Publicer ledige vagter direkte fra mobilen. Du kan også håndtere forespørgsler om fraværs-, ferie- og bytteønsker.