fbpx

Vores populære app indeholder funktioner til både ansatte og ledere. Løs dine daglige opgaver – direkte fra mobiltelefonen.

Timegrip app til iOS og Android

App

Lad dine ansatte stemple ind og ud på arbejde, og håndter vigtige opgaver – direkte fra mobiltelefonen.

Glem gammeldags stempelure og manuelle timesedler. Med Timegrip-appen kan dine ansatte stemple ind og ud på jobbet via deres mobiltelefon. En tilknyttet geolokation sørger for, at de ansatte skal være inden for en bestemt radius af arbejdspladsen for at kunne stemple ind, og lederen er derfor sikret, at det sker korrekt.

Vores app giver dine ansatte fuldt overblik over deres kommende vagtplan, og hvem de skal arbejde sammen med. Alle ændringer opdateres løbende.

I en hektisk hverdag skal man løse de daglige opgaver i en fart.

Glem ferie- og bytteønsker på mail og gule post-it-sedler. Ved at lade medarbejderne indsende ferie-, fraværs- og bytteønsker direkte via appen, har lederen et godt overblik over, hvornår planerne skal laves. Ansatte kan gøre sig tilgængelige for mere arbejde og respondere på publicerede, ledige vagter.

Appen hjælper lederen med at bevare overblikket og administrere arbejdsdagen på en smidigere måde. Trænger du til ekstra bemanding hurtigt? Publicer ledige vagter direkte fra mobilen. Du kan også håndtere forespørgsler om fraværs-, ferie- og bytteønsker.

girl with app

Fordele for de ansatte

  • Ind- og udstempling på arbejde i appen
  • Opdateret vagtplan
  • Korrekt løn
  • Bed om vagtbytte, fravær og ferie
  • Kommuniker med dine kollegaer

Fordele for lederen

  • Publicer ledige vagter
  • Håndter forespørgsler om fravær og ferie
  • Send adviseringer og opslag
Se alle funktioner