Lager
Med Timegrip bevarer du overblikket over, hvem der skal arbejde hvornår, hvor og med hvad
Arbejdsdagen på et lager indebærer ofte mange ansatte med varierende arbejdsopgaver og ikke mindst varierende arbejdstider. Det betyder ofte indlejet personale og lange arbejdsdage i perioder. For en lagerchef er der meget at holde styr på. Vagtskifterne skal ikke alene tilrettelægges, men også fordeles over alle de arbejdsopgaver, som et lager omfatter.
Med Timegrip bevarer du overblikket over, hvem der skal arbejde hvornår, hvor og med hvad. Ved at tjekke ind på forskellige opgaver på lageret får du som leder kontrol over, hvilken tid der bruges til hvilke opgaver, og hvor de ansatte befinder sig til hver en tid.
Har du brug for flere på arbejde i hektiske perioder, kan vagter enkelt publiceres til et udvalg af medarbejdere for hurtig og effektiv ekstrabemanding.
Alle registrerede timer fordeles på forskellige omkostningscentre, og lønnen eksporteres til lønsystemet med et tastetryk.
Timegrip løser behovet for evakueringsrapporter for det tilfælde, at uheldet er ude, og lageres må evakueres.
Vigtige funktioner for lager
Bemandingsplanlægning
Timegrip har en række funktioner, der forenkler og effektiviserer bemandingsplanlægningen i din virksomhed.
Læs mereTimegrip har en række funktioner, der forenkler og effektiviserer bemandingsplanlægningen i din virksomhed.
Læs mereTimeregistrering
Er du træt af timesedler i Excel og af at regne ud, hvad dine ansatte skal have i løn? Lad Timegrip gøre arbejdet for dig.
Læs mereEr du træt af timesedler i Excel og af at regne ud, hvad dine ansatte skal have i løn? Lad Timegrip gøre arbejdet for dig.
Læs mereKommunikation
Kommuniker nemt med dine ansatte i Timegrip via adviseringer og opslagstavlen
Læs mereKommuniker nemt med dine ansatte i Timegrip via adviseringer og opslagstavlen
Læs mere