Takket være norskudviklet teknologi leveres Timegrip i dag som SaaS til detailhandelskæder i mere end 10 lande. Automatiserede og stabile integrationer gør Timegrip i stand til at sende præcise og relevante data til og fra andre kernesystemer og virksomhedsapplikationer og helt ud til brugerne, når de sidder og arbejder med bemanding samt time- og løngodkendelse.
Timegrips integrationsmotor tilbyder tjenester til både synkron og asynkron dataudveksling via REST API, JSON, Soap Web-tjenester, FTP(S) med CSV- og XML-filer og andre standardiserede og ikke-standardiserede filformater samt protokoller som HTTP(S) og/eller TCP.
- Integration med HR- eller lønsystemer muliggør automatisk overførsel af medarbejdernes stamdata til Timegrip-tjenesten
- Integration med produktivitetssystemer, Business Intelligence-systemer eller Data Warehouse til overførsel af data fra Timegrip eller til fremstilling af din virksomheds unikke måltal i Timegrip eller kombineret med data fra din Timegrip-tjeneste.
- Integration sker ud fra de muligheder, som tredjepartssystemet tilbyder. Det kan være asynkront med “old-school” csv-filer, som “scheduled tasks” eller synkront ved brug af Timegrips righoldige bibliotek af API’er.