fbpx

Synes du, håndtering af fravær er kompliceret?

Ikke med Timegrip.

Fraværshåndtering

Håndter ferie og fravær. Sygdom og opfølgning beregnes automatisk med Timegrip.

Ferier, orlov og andet fravær, både betalt og ubetalt, kan let håndteres i Timegrip.

Med Timegrip behøver du ikke længere beregne sygedage og raskmelding, eller hvad du som arbejdsgiver skal dække eller ej. Timegrip beregner sygedage automatisk i henhold til dansk lovgivning, og vi understøtter de beregninger, din virksomhed har behov for.

Du bliver automatisk adviseret, hvis der er sygefravær, der skal håndteres, eller hvis der skal gennemføres opfølgningssamtaler.

Ved at indtaste en feriesaldo for alle medarbejdere i begyndelsen af året får du overblik over antallet af brugte feriedage, og hvor mange feriedage hver medarbejder har til rådighed.

Et udvalg af rapporter giver dig fuld indsigt i, hvor stort fravær din virksomhed har, og hvilken type fravær der er tale om.

 

Fordeler for leder

  • Ingen manuel beregning af sygedage
  • Hold styr på brugen af sygemeldinger
Se alle funktioner